sjoukjedevries.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hoi,

De tijd vliegt en binnenkort zal ik voor drie maanden naar Suriname gaan.Van 3 februari t/m 3 mei ga ik samen met Berdien, Carlijn en Claudia een afstudeeronderzoek in Paramaribo doen.Op deze site hoop ik wat verhalen te plaatsen zodat jullie kunnen lezen wat ik allemaal doe. Ook wil ik graag foto's neerzetten zodat jullie niet alleen kunnen lezen maar ook zien wat ik mee maak.

Mijn reisgenoten hebben ook een weblog waarop je ook kunt lezen wat we doen.

Berdien: www.berdiengringhuis.reismee.nl

Claudia: www.claudiawienen.reismee.nl

Carlijn: www.carlijnsmalheer.waarbenjij.nu

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Liefs Sjoukje

Reacties

Reacties

nichtje

Jaaaa eerste reactie! :D
Leuk zeg! Ik ga zekers vaak kijken
X

janita

Heeey Sjouk,

Leuk hor!!! Ik ga je cker volgen!!
Succ6 met de verdere voorbereidingen en ik zie je vast nog wel voor dat je weggaat.

Liefs

lieke

meis! wat gaat de tijd snel! ik ga morgen!! ga ervan genieten meis! heel veel plezier gewenst!

liefs liek

Auke Mulder

Hey Sjoukje,

Al een beetje zenuwachtig aan het worden? Je tas al gepakt? Haha.

Veel succes en plezier, ook met de voorbereidingen.
Ben benieuwd naar je eerste update!

Groetjes Auke

Nienke Knapper

ik ben dol op meereizen, vooral als je zelf gewoon thuis moet zijn:) Veel plezier in Suriname en succes met jullie afstudeeropdracht! Groeten Nienke

siegrit

He Sjouk!

ik ga je zeker volgen!
al beetje zenuwachtig?

zie je woensdag:)tot dan!
Liefs,sieg.

Froukje

Hey meid, het is zover, je zit nu in het vliegtuig.. (beetje ons boekje te lezen :P) laat maar weten wanneer je er bent! liefs froukje

Benjamin

Hey Sjoukje,

Ik hoor van Claudia dat je echt lief voor haar bent als ze pijn heeft! Bedankt, vind het tof van je!

Groetjes Benjamin

Siegrit

Hee Sjouk!
wanneer komt er weer een nieuw verhaal?
ben benieuwd!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!